urgo

Prancūzų šeimos įmonės „Laboratoires URGO“ užduotis – įvertinti vartotojų ir pacientų sveikatos priežiūros poreikius bei pateikti naujoviškiausius sprendimus, paremtus technologinėmis ir mokslinėmis žiniomis.

Įmonė įkurta 1890 m. Eugène Fournier įkūrė techninės įrangos parduotuvę,  o po 4 metų Prancūzijoje, Dižono mieste įkūrė gamyklą.

1958 m. atsirado„URGO“ prekės ženklas, vėliau 1963 m. – „HUMEX“, o 1996 m. – „HUMER“. 2008 m. „Laboratories URGO“ įsigijo „Alvityl“.

Prancūzijoje įmonė lyderiauja rinkoje su 3 pagrindiniais prekių ženklais:

  • „Urgo“ – lyderis pirmosios pagalbos produktų gamyboje(1)
  • „Humex“ – lyderis Prancūzijoje lengvinant kvėpavimo takų negalavimų (ypač peršalimų ir alergijų) simptomus(2).
  • „Alvityl“ – vitaminų pardavėjų rinkos trejetuke(3).

„Laboratoires Urgo“ viena iš labiausiai pripažįstamų farmacijos įmonių, tiek visuomenės, tiek sveikatos priežiūros profesionalų (gydytojų, farmacininkų, slaugytojų ir kitų).

Įmonė turi tvirtas ambicijas plėstis tarptautiniu mastu, jau dabar veikla užsienyje sudaro 47proc. apyvartos.

Siekis plėstis paremtas nuolatiniu naujausių technologijų taikymu, reikšmingomis investicijomis į mokslinius tyrimus ir tobulinimą, gamybą ir klinikinius tyrimus patvirtinančius terapinį produktų efektyvumą. 2011 m. įmonė buvo pripažinta kaip novatoriškiausia farmacijos įmonė. (4)

Keletas „Laboratoires URGO“ skaičių (2011 m.):

  • 1686 darbuotojai.
  • 307 mln. eurų apyvarta (47 proc. – tarptautinė, 53 proc. – Prancūzijoje).

Šaltiniai:

(1) Market Share – CAM Sept 2011 – Source IMS

(2) Cash receipts according to number of packs sold – CAM Sept 2011 – Source IMS

(3) Le moniteur des pharmacies, cahier II – n°2940 / 2941, 30 June 2012

(4) Direct Medica – December 2011